Min första utmaning

Berätta 4 saker du gjort idag:
1. Gått upp klockan 5 och matat en sur Lukas
2. Varit på dagis med Lukas
3. Skrattat med Emelie
4. Lagat plättar (Fast det är onsdag idag och inte Torsdag)

Berätta 4 saker du har på dig just nu:
1. Bh
2.
Skortklänning
3. Leggings
4. Tofflor

Skriv ner 4 saker du hatar: (justnu)
1. Huvudvärken som jag har
2. Att jag inte kunde gå till frissan igår som jag skulle
3. Mitt godisbegär!!
4. Att jag inte har något godis hemma (haha, säger ju att jag har godisbegär)

Skriv ner 4 saker du älskar:

1. Lukas
2. Martin
3. Min familj/vänner
4. Godis

Skriv ner 4 personer som ska göra denna lista
1. Jessica
2. Linnéa Bergsten
3. Syster Moa
4. Dessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0