Minnen

Rotade igenom lite gamla bilder ikväll. Anledningen till det är ju enbart för att det är så kul att hitta och se gamla bilder som man glömt bort. Minnen som har legat längst ner i hjärnkontoret tittar upp för att stanna ett tag. Både bra och dåliga minnen. Minnen med gammal vänskap, kärlek, sorg och saknad. Listan kan göras lång!

Något jag tycker är extra kul är att se bilder på sig själv från när man var liten. Dessa bilder är ju faktiskt inte kopplade till några minnen. Bilder är det enda man har från just den tiden, utan dem har man ingenting från bebisåldern.

I den där stora högen av alla kort, hittade jag dessa två bilder från mig. Vad kan jag vara? Mellan 9-12 månader. En riktig knubbis och en stor kaluffs på huvudet. Ganska söt om jag får säga det själv ;)



Ingen superkvalité tyvärr då bilderna är tagna med min kamera på själva bilderna. Nu vet jag i alla fall varifrån Lukas har fått sätt att rynka näsan på :)

Nu ska jag fortsätta titta på bilder. Vem vet, i morgon kanske det ligger en bild här på dig som är tagen för några år sedan!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Min söta dotter :) Ha ha ha ja du rynkar ju på lillnäsan du oxå...måste vara ett släktdrag lilleman har efter dig :)

2010-03-30 @ 08:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0