Mysa i gult.


Knappade mig nyss in på missbella.se efter att Emelie tipsat mig om en fräsch velourdress som finns där. Så nu har jag, och även Emelie köpt oss varsin mysig dress. Sen blev det även en snygg klänning och en topp som var på rean. Skönt med lite vårnytt!

Klicka på bilden för att beställa en Ni också! Knappa in rabattkod C3AD5259 och få 15% rabatt!


Jag klickade hem den gula dressen medan Emelie valde den fina rosa. Jag hade nog egentligen också velat ha den rosa men har redan ett par mysbyxor som är rosa.

I detta fall är inte gul fult.... :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad vi ska mysa när vi får hem dessa fina mysdresser..;) Blir fler i andra färger lite senare..tihi

2010-03-24 @ 20:38:37
URL: http://emeliesophieperbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0