Som fisken i vattnet..


Så var det visst helg igen. Skönt är det men måste erkänna att jag gillar veckorna mer! Det händer saker hela tiden då och det är skönt! Så kommer det väl dock inte låta om någon vecka då vi kommit in i dagliga rutiner. Både jag och Martin jobbar och Lukas går på dagis. Då kommer man nog att uppskatta helgerna väldigt mycket.

Igår kväll var vi hemma hos Poyan och Malin. Jag köpte med mig en smarrig smörgåstårta från sultans som vi delade på som tack för att jag får ta över Lasershop. Gott var det! Barnen lekte och var glada, nästintill hysteriska där ett tag i soffan :) alltid lika härligt att se. Vi skulle senare se på en film men de fungerade inte. Det blev någon knäpp dokumentär ist.

I morse packade vi och åkte till duveholmshallen 8.30 för lite bad och sen bowling. Poyan, Malin och Linnéa var också där såklart. Både Lukas och Linnéa är riktigt badtokiga så det kan ju inte bli annat än kul. Lukas började bada i badhus när han var lite drygt 4 månader och sen har vi bara fortsatt att bada och det är verkligen det bästa som finns tycker han. Vi avlsutade med lite bowling och sen käkade vi alla lite lunch där också. Lukas och Linnéa passade på att skaka lite rumpa till discobowlingen som var ifull fart medan vi åt :)

Vad som händer mer i dag återstår att se. Lukas sover nu och en annan ska väl städa lite. Om vädret fortsätter i denna ordning så blir det nog en promenad bort till mor min för att hämta min kamera som varit där i en vecka nu.

Hoppas att er helg blir bra!




Bjuder på två badbilder på Lukas när han är drygt 6 månader. Som fisken i vattnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0