Dumma bacill!


Jag tycker så synd om min lilleman! Han sov i 1½ timme och vaknade sedan med ett mindre gott humör, självklart pga förkylningen eller vad det nu är. Efter ett tag kom vår kära granne Emelie över på lite tea. Då höjdes humöret litegrann och han var ganska glad. Fast att leka själv går inte! Hela soffan var full av leksaker av diverse slag. Så där satt vi, jag, Lukas och Emelie med alla leksaker :)

När Emelie gick hem blev det katastrof igen! Bara Mammas famn som var godkänd! När Martin kom hem lagade i lite mat, pannkakor. Lukas åt en tugga! Resten av middagen satt han och grät och ville ha mitt glas med mjölk. Efter många om och men fick han det halvfulla glaset med mjölk, därefter var han nöjd i 1 minut.

Innan läggdags, redan kvart i 6, började han att hosta massor, vilket ledde till massor av spyor över halva köksgolvet. En dusch, alvedonsupp och hostmedicin senare sov han på 1 sekund. Älskade lilemannen. Jag hatar att se honom så sjuk och hjälplös. Gör honom frisk och kry!

Natten ska bli.... Spännande..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0