Vink vink!


Idag har Lukas haft sin dag nummer 4 på dagis. Igår fick jag och Martin lämna honom själv i ca 1 timme så han fick äta mellis där och leka lite. Vi fick sitta i personalrummet, jag hinkade i mig kaffe och Martin läste snuskiga barböcker.

Sen idag då, då lämnade vi honom vid 8.30. Även idag fick vi sitta i fikarummet, denna gång i 1½ timme. Jag hade med mig en bok som jag lånade på bibloteket igår och Martin fick nöja sig med katrineholms kuriren. I vilket fall så var det inga problem varken igår eller idag. Han älskar dagis, och då menar jag verkligen älskar! Idag vinkade han hejdå till OSS när vi skulle gå hem. Han ville vara kvar och var inte alls glad på att gå hem! Så det blir inga som helst problem för honom att vara där inte. På Måndag ska han få vara där ett par timmar själv medan vi är hemma. Ska bli spännande och känner jag mig själv rätt så kommer jag vara en orolig hönsmamma...

Jag sitter på kontoret nu, har jobbat klart det mesta men det har gått segt då internet är skumt idag. Efter att ha pratat med tele2 så fungerar det igen.

Ikväll ska jag och Lukas sova hemma hos min mor. Vi ska käka lite pizza och ha fredagsmys antar jag. Hoppas att Lukas sover länge i motgonbitti!!

I morgn ska jag kanske vara modell för en dag. Malin hade fått ett erbjudande men ska bort så jag fick frågan om jag ville ist. Så vi får väl se, men hjag behöver ha med mig 3 personer. Någon som vill???? Det är ju faktiskt helt gratis!

Nu ska jag jobba lite igen...




Kommentarer
Postat av: Elin

Vadå för modell... spännande!!

2010-03-05 @ 14:33:28
Postat av: Linnea Bergsten

Åh, 3 stycken blink

2010-03-05 @ 15:33:27
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: Cissi

Skulle faktiskt vara jätte roligt.

2010-03-05 @ 15:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0