Äldre och klokare?


Idag blir jag visst 1 år äldre. Närmare bestämt 23 år! Vad fort tiden går, nyss var jag 8 år och lekte med mina älskade dockor. Jag gillar att bli äldre, kanske inte allt för gammal, men något år till sen känns det bra.

idag händer det inget speciellt, jag hade ju mina firare här i Söndags. Martin och Lukas väckte mig i morse med frukost på sängen och paket. Mysigt, och speciellt med en kramgo liten pojke som var superglad. Det räcker egentligen, behöver inte ha några paket.

Idag är det en vecka sedan vi åkte med Ilysse till veterinären, även där går tiden fort. Det jobbiga är att man vet med sig själv att Vi kommer glömma de mer och mer för var dag som går. Inte glömma de som i glömma helt. Men vissa saker kommer försvinna från minnet, hur dem var osv. Det känns tungt. När det gäller Liannah som dog för ett år sen på söndag är minnena inte många.
Nu ska vi i alla fall ha dem på väggen här hemma. Var på stan igår och köpte 3 strora ramar som nu pryds av 3 fina kort på våra fina katter.





Visst var de fina Våra små pålsbollar? (inte dessa bilder vi på har på väggen)

Påtal om katterna, hoppas att de fått obduktionssvaren idag!!

Kommentarer
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Dom var/är jättefina alla 3. Grattis förresten! =)

2010-05-04 @ 11:25:11
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0