Angel


Så var räkningarna på båda katternas veterinärvistelser betalda. Inte billigt på en fläck, tråkiga pengar att lägga ut när man inte har sina katter kvar. Kul att betala 900 kr x2 för avlivning. Totalt har vi fått betala cirka 5.000 kronor på dem. Och hade vi inte haft de försäkrade kan Ni ta det gånger 5. Ungefär 25.000 kronor.
Ha era katter försäkrade!!


I söndags var det ett år sedan Liannah dog. Vad tiden rullar på, jag kommer inte ihåg hur hon var, eller hur man var med henne. Känns tungt att snart är det detsamma med Ilysse och Jeenge. Aldrig kul att glömma någon som betyder så mycket som de alla gjorde.

Annars rullar livet på, mycket på Lasershop nu, med redovisningen osv. Inget för mig! Helgen som var åkte vi till Norrköping, först blev det Busfabriken för hela slanten, jättekul tycke Lukas såklart. Efter 2 timmars bus bar det av till den resturang som har den goaste planksteken- Bacchus! Lite mer mmmm i livet säger jag bara! Lukas skötte sig galant och var duktig pojke.

Nu ska jag snart krypa i säng, ska bädda rent först, för hur skönt är det inte med renbäddat?

Vi håller tummar och tår, gärna Ni med! Oavsett om Ni inte vet vad det handlar om!


Älskade Misse, endast 1 vecka gammal i min famn. Önskar Du fanns kvar. Du och din Mamma och Jeenge. Saknar er så att det värker varje dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0