Dagarna går


Idag har det varit en hektisk dag! Har febrilt försökt hitta en klänning att ha på mig på Poyan och Malins bröllop som är den 15 maj! Jag hittar ingen! Lyckades i alla fall hitta lite finkläder till lillemannen, han kommer vara så stilig! Jag får helt enkelt fortsätta mitt klänningletande på nätet.

Sen har vi även hunnit med middag hos mor min. Gott som vanligt, och smaskig efterrätt såklart. Lukas är som alltid lika förälskad i sin mormor. Han älskar verkligen henne. Det värmer att se! Och hon älskar honom! Lovely!

Nu har jag nyss kommit hem från Emelie och Leo. De jäklarna satt och bokade en resa till Thailand i december. Behöver jag säga att jag är avudsjuk? De kommer få det undebart där!

Nu väntar ett avsnitt av Grey´s anatomy. I morgon blir det möte med revisor och "utveckligssamtal" på dagis, spännande!!

Kram på er!



Phi phi Island decemeber 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0