Ett efterlängtat kattskrälle


:)

Ni som känner mig vet att med kattskrälle menar jag något bra! Katter är ju faktiskt riktiga skrällen, fast på ett bra sätt! Och som ni säkert vet får vi hem en liten kattdam i veckan. Antingen på fredag eller lördag. Jag föredrar naturligtvis på fredag. Kan knappt bärga mig! Vill inte leva utan katt en sekund till.

Sen får vi hoppas att vi har turen med oss denna gång, och att denna katt får vara med oss under många år. Vi var ju även i Stockholm i lördags där vi träffade den andra blivande familjemedlemen. Även det en dam med rasen Norsk skogkatt. Hon är dock bara 2 veckor gammal så det blir i augusti hon flyttar till oss om allt går som det ska.


(bild lånad från littlels.se) Harmony 11 veckor ung.


Gällande turen igen, så har vi ju under den senaste tiden haft otur känns det som. Först missfall i februari, på självaste alla hjärtansdag. Sen kom förlusten av Jeenge och Ilysse. En glimt av lycka kom på besök igen, vi hade blivit gravida igen. Detta fick ju dock heller inte vara så länge. Började på Morsdag att blöda. Tyvärr så kan man väl gissa sig till att även detta är ett missfall. Detta kommer vi få bekräftat på onsdag på ett ultraljud.


Nu behöver vi lite tur!! Och vi ska se framåt!

Kommentarer
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Ta bort alla "speciella dagar" som Mors Dag och Alla Hjärtans Dag... Typiskt att det var varit på just dom dagarna =/

2010-06-01 @ 06:34:09
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0