Ett plus


Vi gör ett nytt försök, ett frö håller för fulla muggar på att växa i min mage. Ett frö som förhoppningsvis slutligen ska bli en bebis. Om allt går som det ska kommer Lukas att bli storebror i Januari 2011. Väldigt lagom ålder för nummer två att komma tycker jag, då är Lukas precis fyllda 2 år.

Jag har fler symptom nu än sist då jag fick missfallet. Spända bröst, svullen mage och i morse fick jag känna på illamåendet också! Jiiiippiie! Nje, illamåendet skippar jag gärna.

Hoppas Ni håller tummarna för oss, att det går vägen den här gången.


Ett efterlängtat plus!

Nu ska jag passa på och vila lite medan Lukas har sin skönhetssömn. Jag är trött!

Kommentarer
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Grattis! Håller alla tummar jag har för att det ska gå bra den här gången. <3

2010-05-13 @ 16:56:00
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0