Hemska mygg


Har nyss kommit innanför dörren efter en promenad med Emelie. Och så mycket mygg så att vi fick springa ifrån de små hemska liven. Nu kliar det överallt!

Idah blev det lite lunch på kolgrillen med Emelie och Emma. Det var såklart lika gott som alltid, sen blev det en kopp kaffe på det och en massa snacka såklart. I eftermiddag har vi varit hos familjen Sandnell en stund. Vi ska "få" en tvbänk av dem så Martin hjälpte till att bära ut sen. Den ska dock få bo på vinden ett tag tills vi får ett större boende.

Sen har även Lukas haft tjejbesök idag. Grannen Freja och hennes mamma var här och busade lite.

Nu blir det snart Greys Anatomy och jordgubbar. I morgon bitti ska jag upp tidigt till trafikskolan på utbildning. Spännande!


"Okej då, du får låna min vattenflaska! Men bara en stund..."


Min plutt!

Nu gick jag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Söta Lukas!! Han har bra klädsmak ;-)



(du kan se min blogg här ovanför) ;-)

2010-05-28 @ 12:19:55
URL: http://mslm.blogg.se/
Postat av: Mia

Under menar jag :P

2010-05-28 @ 12:20:10
URL: http://mslm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0