Hur är du?


Väldigt ofta stöter man på människor som väldigt lätt dömer andra, ser ner på andra som inte är "lika bra som de själva" inte ger andra människor en andra chans eller har förståelse för att alla är olika.

Själv ser jag mig som en person som inte dömer andra. Jag kan tycka saker om andra, att de gör saker som är konstiga, men att ge personer en andra chans eller se till den personens bakgrund är inga problem för mig. Jag undrar hur man är funtad om man inte klarar av det? Att det finns folk som bara är "BÄST" på allt och snackar med massa gojja istället för att ställa upp. Sen finns det ju även de människor som vägrar släppa in nytt folk, eftersom att den personen verkar ju "dum" och eller "speciell", det tycker jag att man ska ta reda på själv först innan man har förutfattade meningar.

Sen är det absolut inte så att jag är guds barn och är så snäll hela tiden, det kan ju ingen vara. Man kan inte annat än att göra sitt bästa, och behanlda andra som man själv vill bli behandlad.


Det är svårt ibland...




Hur är Du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0