Liten sjukling


Lukas fick feber igår kväll som har hållt i sig hela dagen. Det blev inget dagis idag utan mys med mig hemma för hans del. Han har varit hängig till och från och inte velat äta något. På eftermiddagen, fick han ett tokryck och bara gnällde och ville upp i vagnen. Efter en halvtimmes gnäll fick det bli en promenad i vagnen, då var han en mycket nöjd liten pojke.

Nu sover han för natten. Martin är nere på kollinilotten och vattnat/klipper gräs. Själv ska jag mysa ner mig i soffan med en skpl glass. Ibland får man lyxa till det lite. Jag har inte heller ätit mycket idag, illamåendet har varit på tok för stort. Nu är det ganska lugnt på den fronten, gäller att passa på att njuta så mycket som det bara går då.

För övrigt har det ju varit strålande väder idag, splen har lyst varmt och skönt. Vi har spenderat 1 timme på balkongen nu på kvällskvisten, Lukas tycker att det är superkul att vara där ute.


En glad sjukling. Nappen är ett måste när sjukan är på besök :)
(man ser verkligen i hans ögon att han är sjuk. Mammas då!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0