Mys i solen


Nyss suttit ute i solen med Emelie och Cicci med en kopp kaffe. Hur skönt och mysigt som helst!

Nu ska jag snart hämta min lilla prins från dagis. Han tyckte inte att det var ett dugg kul att gå dit i dag. Ville bara vara med mig. Känns skönt att veta att det släpper direkt när jag går i alla fall. Jag har jobbat idag, känns skönt att allt detta snart är över. Vill bli av med skiten!

Sen ska nog jag och Lukas leka lite ute i solen innan det är kurs på trafikskolan klockan 5. Kanske ta en glass på stan :) Pappa Martin är i Norrköping och jobbar idag, så honom kommer jag knappt se idag eftersom hans ticker iväg och spelar innebandy så fort jag kommer hem ikväll.

tack tjejer för en mysig dag. Ni är guld värda båda två faktiskt!


Bus-Lukas förra sommaren i varberg <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack desamma Johanna =)

2010-05-24 @ 14:38:15
Postat av: Carina



Sv: Helt klart värt att betala dem pengarna för den söta kissen :) Vem äre som säljer dem ?



Ja tack allt är bra här förutom lite förkylning men det går ju över ;)



Hur mår ni allihop ?

2010-05-24 @ 15:48:06
Postat av: Emelie

Åh vad glad jag bli Johanna, guld värd är du med ska du veta..:)

2010-05-25 @ 08:42:45
URL: http://emeliesophieperbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0