När du är i luften, kom ihåg mig då.


Sitter på kontoret, jag har fönster öppet och jag känner den varma luften som strömmar in. Härlig känsla!
Tråkigt att våra katter inte får vara med och uppleva den härliga våren som är påväg. Hoppas att de busar på ett ställe som är bättre än detta.

Kan tänka mig att jag klassas som en sådan där surtant nu som bara skriver deppiga saker om mina bortgångna katter. Det är väl bara och rycka upp sig, eller hur är det?

Nu ska jag hoppa på cykeln och skicka lite beställningar, sen är det lunchdags, tror minsann att det blir fika med Emelie då.

Hoppas att ni får en strålande dag i det underbara vädret, och att Ni är lyckliga!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0