Snurr snurr


Grattis till Malin som fyller år idag! 28 år om jag inte minns fel! :)

Vilket strålande väder vi har haft idag. Solen har äntligen gett med sig lite värme. Och det tackar jag absolut inte nej till. Någon som kommer att få sol på sig de kommande 2 veckorna är min syster Moa som tar planet till Bali i morgon. Hoppas att Ni får det strålande i solen, med de vita stärnderna och alla goda drinkar.

Idag har jag kört med trafikskolan för första gången, innan har jag bara kört med Martin. Det gick i alla fall jättebra, och oj så kul det är. Nu hoppas jag att körkortet inte är allt för långt bort.

På eftermiddagen har vi varit ute och busat. Först var vi en vända nere på stan. Lukas ska bara gå själv överallt, och att testa alla solglajjer på Åhléns var ju ett måste tyckte han. Gärna alla på samma gång. Efter maten traskade pojkarna ner till kollonilotten, jag kom efter lite senare, där nere gungade vi lite och bara busade och njöt av varandra.

Nu har Martin och jag nyss kollat på en film. Wedding crashers, en riktigt bra film som vi sett förut. Vi tyckte det passade bra nu när Poyan och Malin gifter sig på Lördag :)

Jag ska bjuda på en bild som jag tog på Lukas när han nyss somnat ikväll. Hehe, han har sinne för att sova med stil vår lilleman <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0